![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh5RyKhYGqV6ugz9xUuW9csoNEKOL-LZ9Gb740MDCNWafGDRgSmcAXpeo1oZZcljSiIa-QU27DLQow-2LWV7nc_ObKbUwX-SIvUchuaMrqn35Z1LgpoDjKAnTytaSVcxUxwZvZ7Cd8VLsqV/s320/turbine+3.jpg)
Silnik pracował na paliwie diesla. "Może spalać cokolwiek, od normalnej benzyny, po tequilę, a nawet perfumy Chanel" - twierdził Travert, prezes MTT. Długi, opływowy kształt Y2K stwarzał dużą przestrzeń dla kierowcy, który mógł mocno się pochylić, aby skryć się przed naporem powietrza zwłaszcza, gdy wykorzystywał on do maksimum osiągi motocykla.
Wykorzystywane są silniki, które zakończyły swój cykl życia w lotnictwie - o zbyt dużym przebiegu, choć ciągle sprawne. Przystosowanie ich do napędzania motocykla jest więc recyklingiem. Koszt zakupu nowych silników zwiększyłby cenę motocykla kilkukrotnie czyniąc projekt nieopłacalnym.
Dane Techniczne:
-Silnik:Rolls-Royce 250-C20 turboshaft
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjds1l1SxemZHiGEa8AoNpmSpxf5-OXrXy3R3Ixw-FXx9WGt58Peedqt8zkN4Rhg8qJhPi7eLAOff8aBMDRsKuWyyuWDaHjdE2arSRQhe8ZglK4_uXfJmAU6uzOWRrKLepFd-yWmVOVIuQz/s320/turbine+2.jpg)
-Rozstaw kół:1803,4 mm
-Pojemność baku:34l
-Masa własna:230kg
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz